Overslaan en naar de inhoud gaan

Pubquiz 10 maart 2018 voor War Child

22/03/2018

Ladies Circle Bossche Parels organiseerde op zaterdag 10 maart 2018 een pubquiz voor het goede doel. In een uitverkocht Muzerije werd met een avondvullend programma geld ingezameld voor War Child Holland.

Diverse acties
De Bossche Parels hebben door middel van diverse acties dit mooie bedrag bij elkaar heeft weten te krijgen. De allereerste actie begon al in november 2017, waarbij bij een aantal supermarkten statiegelden konden worden gedoneerd.
Erg populair was de actie “De Bossche Parels loate oe nie stikke!”. Volledig in stijl van het Oeteldonkse carnaval, werd met de verkoop van een eigen embleem en het op jassen en kielen stikken van emblemen geld opgehaald.

Pubquiz
Met de spetterende en uitverkochte pubquiz met als thema Holland, waarbij meedoen natuurlijk belangrijker was dan winnen, werd een periode van diverse activiteiten afgesloten.
Opgezweept door de quizmaster en begeleidende muziek van de Bas Steenbekkers - DJ, Eventsupport & Media, streden 21 teams fanatiek om de hoofdprijs: een rondleiding bij Tony's Chocolonely, met een Bossche Parels carnavalsembleem voor elk teamlid en een koffiepakket van Rombouts.
Gedurende de pubquiz zijn er daarnaast ook nog eens bijna 900 lootjes verkocht voor de loterij met spectaculaire en uiteenlopende prijzen.
Drag queen Beau Rouge gaf de avond een extra spannend tintje en sloot de quiz af met een Hollandse dijenkletser.
Naast de mensen ter plaatse is de avond mede een groot succes geworden door de vele sponsoren die de Bossche Parels en War Child een warm hart toe dragen, namelijk Bert Jewelry, Jongens van de Wit, Barrique Culinair & Cadeau, Boergondisch, Hotel de Zwaan, Wijnhuis Rosmalen, Muzerije, Bas Steenbekkers - DJ, Eventsupport & Media, Hein van den Heuvel (de Oesterman), Wellness Centre de Thermen Rosmalen, Tony's Chocolonely, Patrizia Serpe, Party-Time Verhuur & Organisatie, Hans Struik (Struik Projects), Copy Team, Beau Rouge, Pintxos Bar Real & Rombouts

Winnaar
De uiteindelijke winnaar van de pubquiz is natuurlijk War Child Holland Met een donatie van €6749,80 kan War Child Team Up veel kinderen helpen.
War Child zet zich in voor een beter leven van honderdduizenden oorlogskinderen. Ze helpen kinderen met het verwerken van hun ingrijpende ervaringen, het weer contact durven maken met andere mensen en het opbouwen van zelfvertrouwen.
De Bossche Parels zijn blij hier een bijdrage aan te hebben kunnen leveren.

Kijk voor meer informatie op www.warchild.nl, www.muzerije.nl en lc65.ladiescircle.nl